Privacybeleid

Mobiele app van Care4Fresh

In de mobiele app van Care4Fresh worden geen persoonsgegevens gevraagd en/of bewaard. De mobiele app maakt gebruik van al aanwezige gegevens uit het hoofdsysteem van Care4Fresh. Het gaat om gebruiker-, relatie- en afleveradresgegevens. Het hoofdsysteem van Care4Fresh beschikt over een eigen privacyovereenkomst.

De communicatie, tussen de mobiele app en het hoofdsysteem van Care4Fresh, gebeurt via een beveiligde en versleutelde verbinding.

Welke gegevens worden er gevraagd en bewaard?

In de mobiele app worden de volgende gegevens gevraagd en bewaard:

  1. Een gebruiker logt eenmalig in met een gebruikersnaam, wachtwoord en administratiecode. Nadat het hoofdsysteem de aanmelding heeft gecontroleerd en goed heeft bevonden, wordt er op het apparaat een inlogtoken bewaard. De inlogtoken wordt in een beveiligd deel van het apparaat bewaard.
  2. Bij het afleveren van een bestelling kan er een handtekening van de ontvanger worden ingevoerd. De handtekening wordt niet op het apparaat, maar bij de bestelling in het hoofdsysteem van Care4Fresh bewaard.

Waarom worden de gegevens gevraagd en bewaard?

De gegevens worden om de volgende redenen gevraagd en bewaard:

  1. De op het apparaat bewaarde inlogtoken wordt voor identificatie van de ingelogde gebruiker gebruikt. De inlogtoken is uniek en is op zichzelf niet herleidbaar tot een persoon.
  2. De handtekening van de ontvanger wordt in het hoofdsysteem van Care4Fresh bewaard, zodat het bijvoorbeeld getoond kan worden op de afleverbon van de bestelling.

Wanneer worden de gegevens verwijderd?

De gegevens worden als volgt verwijderd:

  1. Als de gebruikt zich afmeldt, dan wordt de inlogtoken op het apparaat verwijderd.
  2. De handtekening wordt in het hoofdsysteem van Care4Fresh bewaard. Op aanvraag van de ontvanger, kan de handtekening desgewenst verwijderd worden.