Aanmelden in cloudomgeving in Apple iOS

Disclaimer:
Het werken in Care4Commerce of Care4Fresh op een iOS-apparaat (iPhone of iPad) wordt niet ondersteund en kent beperkingen ten opzichte van Windows.
De desktopapplicatie is niet ontworpen voor gebruik op een mobiel- en/of touchscreen-apparaat.

Voor het inventariseren van voorraad of het afleveren van bestellingen is een mobiele app beschikbaar (App Store).

Het aanmelden op een Apple iOS-apparaat (iPhone of iPad) vereist een eenmalige installatie van de Remote Desktop-app.
Nadat de Remote Desktop-app is ingesteld, kan de desktop- en/of touchapplicatie van Care4Commerce of Care4Fresh gestart worden.

Installatie van Remote Desktop-app

  1. Ga naar de App Store en download en installeer de Microsoft Remote Desktop-app.
  2. Open de RD Client-app.
  3. Tik in de menubalk op [+].
  4. Tik op Externe bronnen.
  5. Geef de verbindingsinstellingen op:
    1. Vul bij URL https://cloud.care4it.nl in.
    2. Tik op Gereed.
    3. Tik op Feed zoeken.
    4. Tik op Gebruikersnaam toevoegen en geef de gebruikersinstellingen op:
      • Vul bij Gebruikersnaam uw gebruikersnaam in (bijvoorbeeld fvanvelsen@care4cloud.nl).
      • Vul bij Wachtwoord uw wachtwoord in.
      • Tik op Opslaan.
    5. Tik op Feed zoeken.

Starten van desktop- of touchapplicatie

  1. Open de RD Client-app.
  2. Tik op het icoon van Care4Commerce of Care4Fresh om verbinding te maken.